“BODYPUMP® 100 – We Are 100 Strong!”

12.01.2017

bodypumo100 

14. jaanuaril 2017 esitletakse ülemaailmselt spordiklubides LES MILLS BODYPUMP kava nr. 100, mis omakorda tähistab 25 aasta möödumist selle suurepärase rühmatreeningu esimese kava sünnist. Golden Club tähistab seda erakordset sündmust 16. jaanuaril algusega kell 18.30 spetsiaalse avatreeninguga “BODYPUMP® 100 – We Are 100 Strong!”.

Treeningu viivad läbi meie toredad treenerid Martin ja Kadri-Liina. 

Põgusalt BODYPUMP treeningu ajaloost
Esialgse nimetusega PUMP rühmatreening sündis 1990. aastal Uus-Meremaal, kus selle peamiseks loojaks oli Phillip Mills. Kergejõustikulembese noore sportlase eesmärgiks oli kokku panna uudne rühmatreening, mille koreograafia toetuks muusikale ning samas sisaldaks just jõusaalis tehtavaid harjutusi. Ainsaks treeningvahendiks sai sellesse programmi algselt valitud kang erinevate raskustega ketastega.
Esimesed ideekuvandid treeningprogrammist said märkimisväärse kriitika osalisteks just kohalike treenerite poolt, kuid peale teatud muudatuste sisseviimist saatis kogu kontseptsiooni juba edu. Väljaspool Uus-Meremaad esitleti PUMP nimelist programmi esimest korda 1995. aastal ning seda siis Austraalias. Kaasaegse nimetuse BODYPUMP sai treening omale aastal 1997 ning sellest ajast alates levis see kulutulena juba üle terve maailma. 

Milles seiseb BODYPUMP treeningu populaarsus?
Praeguseks hetkeks on võimalik harrastada BODYPUMP-i ligi 100 erinevas riigis. Programmi autorite poolt antakse neli korda aastas (kord kvartalis) välja täiesti uus treeningprogramm koos kaasaegse muusikaga. Reisides saab sama programmi järgi treenida nii Eestis kui ka näiteks Ameerikas. Tegemist on unikaalse kogu keha hõlmava treeningprogrammiga, millel on palju positiivseid mõjutegureid, nagu näiteks:

  • lihasvastupidavuse parandamine
  • efektiivne rasvapõletus
  • aeroobse võimekuse suurendamine
  • lihaste vormimine terves kehas
  • motiveeriv treener
  • suurepärane treeningujärgne enesetunne jt.

Treeningus kasutatakse lihtsaid treeningvahendeid. Lisaks programmi algusaastatel kasutatud kangile koos ketastega on hilisemalt lisandunud veel stepipink ja hantlid. Treening on jaotatud kümne muusikapala vahel, mis on vastavalt harjutustele teatud lihasgruppidele ka kindlasse järjekorda seatud: soojendus, kükid, rindkere, selg, triitseps, biitseps, väljaasted, õlad, kerelihased ning venitus.

Kuna tegemist on eeskätt just lihasvastupidavuse parandamisega, siis ei pea pelgama ka seda, et treeningu tulemusena lihased meeletu kiirusega kasvama hakkavad, küll aga võib kasvada näiteks osaleja enesekindlus J Ka rühmas koos treenimine on soosiv faktor veelgi suuremaks pingutuseks, mis omakorda parandab märgatavalt tulemusi. Treeningu käigus on võimalik kulutada keskmiselt 540 kcal ja seda kõigest 55-minutilise trenniga. 

Mida oodata uuelt BODYPUMP kavalt nr. 100?
Rohkelt väljakutseid! J Uutele treeningus osalejatele saab olema kõik uus ja seega tasub esimeses treeningus kindlasti järgida kõiki vastavaid juhiseid treenerilt. Varasemad treeningus osalejad peaksid aga ennast valmis panema pikka pingutust nõudvaks rindkere looks, millele järgneb kohe intensiivne selg. Üllatuseks on selles kavas nii triitseps kui ka biitseps – mõlemad on pingutuse ja loo pikkuse osas igati eesrindlikud. 

Tere tulemast BODYPUMP® 100 rühmatreeningusse!

Üritust toetavad: GKR Brands, Science in Sport Eesti, Push Towel, TRIMM Pro (Leibur)